lördag 17 september 2011

Inspire

Du kanske kommer ihåg hur jag drömde om några kreationer från topshop? I vilket fall, en av drömmarna har blivit verklighet! Är dessutom över förväntan!
Den landade i min brevlåda i morse:D jag kommer antagligen ha den på skolfoto, farmors födelsedag, vanliga skoldagar, you name it!
Sjuklingens ansikte fastnade inte på bilden för övrigt. Pömsiga jag har slappat igenom dagen förutom en bedrift. Mitt moodboard!
För att hjälpa kreativiteten på traven kan man skapa sig sitt eget moodboard. Det är så jag tolkar det. Har suttit och klippt ur tidningar med inspirerande motiv, jag vet, ajaj Felicia! Inte klippa i tidningar, men jo!
Här kommer en slarvig bild på den:)

Lite androgynt mode från Dolce & Gabbana skymtas, modereportage från Sofis mode med våra begåvade svenska designers, Jil Sanders omtalade färgshock, Anne Hathaway iklädd häftigaste röda-mattan-blåsan, färgprover att hålla koll på, Dagmars ekologiska urfina kofta (och hur man matchar den), tygprover från ull till imitationsskinn, Lindsay Lohans omtalade kläder, Paul Smiths maskulina och gulligt nördiga kollektion mm. mm. mm. so damn inspiring!

1 kommentar:

  1. Klicka bilderna för att få se dem tydligare (moodboardet ser alla tiders ut då)
    :)

    SvaraRadera