torsdag 15 september 2011

GertJohnnys

Många kompisar till mig tar sig själva på allt för stort allvar. När man börjar snacka om rang har det gått för långt. Jag börjar tänka på kastsystemet mellan hinduer som känns föråldrat och dessutom tänker jag på arier. Hallååå? Vi lever på 2000-talet!
Jag försöker verkligen att inte ta mig själv på för stort allvar. Därför cyklade jag iväg på den här kitchiga och charmiga cykeln i morse till skolan:
Jag gick runt och sa till alla moppefjun att min cykel slår dem med hästlängder:D
Sen hade jag även en härlig tisha från t-shirt store (deras hemsida: http://www.tshirtstoreonline.com/sv/)
Här kommer en bild på trycket på den:)

Haha, det är olika dansband. Däribland: Sten & Stanley, Larz-Kristerz, LasseStefanz, Sven-Ingvars, BertBennys, GertJohnnys och Thorleifs. Faktumet kvarstår att trycket är i en svår färg och jag har inga skor som jag gillar att matcha med:'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar