torsdag 8 september 2011

Open art

Jag är en säkerhetsrisk för mig själv! Kom på när jag nästan cyklat hela vägen hem att min väska var helt öppen. Mobilen, alla mina nycklar, iPoden och mitt USB-minne för skolarbete kunde ha rykt! Men det gjorde de inte. Tackoslov:)
Årets diss:
FOLK SOM FÖR KRIG SOM INTE FINNS!
Jag blir så anti-inställd när en person tar upp en fight som var för typ ett halvår sen och försöker föra krig igen trots att det inte ens gällde den personen. Allt är förlåtet och alla är ok med varandra igen Men så kommer den personen och har varit infryst i ett isblock under sommaren.
Nu har jag fått skriva av mig lite. Fett najs:P
I morron ska alla niorna och kolla på Open Art. Har redan kollat lite så här kommer lite foton.
 Stenfylld bil:)
 Säng gjord av knäckebröd:D
 Flygplan i vatten...
Face the fact!
Aja, see u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar