onsdag 21 september 2011

Men's wear

Pappa diggar Fest hos mange:)
Kom just hem från keramiken. Har suttit så mycket vid datorn idag att jag inte kan sitta här länge till... har bland annat skrivit klart en novell i svenskan. Om lite intresse visas så kan jag visa den här på bloggen. Sen har jag även gjort klart min "intervju" med J.K. Rowling...
Var på stan lite innan keramiken och hittade en tröja på killavdelningen på H&M.
Har länge varit ute efter en riktig myströja! Den leker på temat "lånat från pojkvännens garderob" vilket jag ääälskar!
Jag fattar inte en sak. Varför brukar killarnas plagg i affären ha mycket bättre kvalite? Jag menar, den här tröjan är 50% bomull! Tjejernas kläder är typ syntet rakt igenom!
I vilket fall, här är sötnosen:)
På fredag ska jag klippa mig. Jag vet dock inte riktigt hur. Den här gången kanske jag gör mig lite mer... mohawkig så att säga. Därför vill jag fråga resten av världen: VAD HAR NI EMOT MOHAWKS?!
Har du tips så kommentera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar