söndag 18 september 2011

Kan Dee

Jag älskar att hitta tillbaka till saker jag glömt. Återfinna dem så att säga.
Mobba mig inte nu men jag har gömt bort pengar förut för att kunna bli jätteglad typ ett år efteråt över att jag hittade dem igen:)
Men det var inte det jag tänkte berätta...
Jag kollade nämligen på en tjejs blogg för en stund sen och tänkte "hallååå? Var har jag sett det där linnet förut?" svaret var här: http://www.kandeeshop.se/sv/
Jag upptäckte den här designern för mer än ett år sen. Glömde bort henne, för att sedan återupptäcka henne igen:)
Hon gör skitfina tryck! Bara för att nämna något. Kolla in länken och låt dig inspireras som mig!:)
Om du inte orkar *blinkblink* här kommer några bilder på vad jag är sugen på:)

 Kostar 269 kr. Vid varje köp får man bonuspoäng som blir till rabatt vid nästa inköp:)
Varför är jag svag för tygkassar:(?! Den här kostar 129 kr.

När man ändå snackar om att återupptäcka, jag upplevde världens dejà vu för någon vecka sen. Det är inte lika trevligt! Man känner sig så förvirrad! Dejà vu beror tydligen på att hjärnan är några sekunder efter när man får känslan:'S

1 kommentar:

  1. Fattar varför du blev svag för den där tygpåsen, det blev jag också! ;)
    Kramar på dig!
    <3

    SvaraRadera