måndag 5 september 2011

Chillax

Jag älskar det ordet:) chillaaaaax...
Nej men, trött Felicia sitter nöjd vid datorn. Drog mig iväg till basketen. Visade sig ha min gamla tränare (vilken koll man har) men fick även reda på att min nya tränare heter Pontus. Efter träning välkomnades Saigonmat som min superpappa fixat och sedan tog jag hand om mig själv lite grann.
Jag har använt en bodyscrub mamma fick med sig från ett spa (supernajs!), tagit bort svart nagellack (ogillas skarpt då man ser skitig ut som få i nagelkanterna) för att i morgons outfit ska fungera. Har jag det svarta nagellacket ser jag ut som en svartrockare. Säger inte att det är något fel på svartrockare men jag är inte det.
Naglarna färgades istället med ett silvrigt nagellack från IsaDora (favoritmärket vad gäller nagellack)
För att förklara sreien nedan (favvoserien Nemi) kan jag säga: även om träningen tar emot så känns det så mycket bättre om man drar sig dit ändå. Det är en långvarig lösning.
Ha en fortsatt helfestlig kväll;)
see u!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar