fredag 2 september 2011

Tränigsvärk i morron tro?

Trött Felicia sitter lite smått mörbultad framför datorskärmen. Var på basketträning, första gången för säsongen för min del. Har tydligen nån ny coach (ersätter inte men har lagts till) som vill ta laget till en helt annan nivå. Vi i mitt lag är ju mer ett kompisgäng som på köpet får lite kondis och håller oss i form. Jag känner mig varken tillräckligt amitiös eller tävlingsinriktad. Särskilt inte då den nya baskettiden krockar med min keramik. *snyft*...

Annars har jag haft en bra dag. Fick träffa SYV:en som skolan anställt (studie- och yrkesvägledare). Hon presenterade sig inför oss nior och alla satt knäpptysta av stundens allvar. Det + att rektorn gjorde oss sällskap i vår arena.

Berättade lite snabbt att jag skulle köra yoga igår. Det är ett otroligt trevligt tidsfördriv och en hobby. Har hållit på i ett år nu (dels kurs och dels på egen hand).
Jag som står i position trädet. Hade långt hår då också förresten:)

2 kommentarer:

  1. Vad heter eran nya tränare?

    SvaraRadera
  2. Kommer inte ihåg men jag har träning i morron så ska nog kunna ge mer detaljer senare. Tack för att du läser min blogg:)
    /Felicia

    SvaraRadera