söndag 9 oktober 2011

Falun

Nu kommer vi inte tillbaka till Kunskapsgården igen. Det gör mig grymt ledsen! Jag kommer sakna alla kunskapselever och internatkänslan man får ha i en YNKA vecka.
Här kommer lite sammanfattande bilder (dock inte så mycket från pluggtiden utan mer från vår lediga tid:)

 Alla hade typ vita converse. Jag hade USA-mönstrade och Veronica hade röda, resten hade vita:)
 Vårt rum innehöll iaf 4 plattångar, men den här, som tillhörde Amanda, var den snyggaste!
 Te har avnjutits i mängder...
 Frukosten har varit god för alla morgontrötta.
 Kort har spelats konstant!
 Veronica har varit allmänt söt!
 Tro det eller ej men vi har faktiskt jobbat också. På syslöjden åstadkom jag ett par kostymbyxor med fickor som skymtas lite snabbt på bilden nedanför...

 På hemkunskapen gjorde jag och Magida (vi jobbade två och två i grupper) benfria kotlettrader som huvudrätt och så amerikanska pannkakor (assnyggaaaaa!) med egengjord sylt till efterrätt.
 Masken med mustasch och gigantiska läppar är mitt bildprojekt. Det var askul att göra men man fick verkligen finnar av allt vaselin man hade i ansiktet...
 Massor med masker!
 Det här är ögat på Sofias mask. Ögonskuggan blev skitsnygg!
 Chokladsmul:) vi har mulat i oss så mycket godis att jag tror jag döööör!
 Hannas nagel, haha, vi är så lättroade!
 Kvällshimlen. Redigerad med mycket mer kontrast än i verkligheten:)
 Amanda för att hon är så söt!



 Fin bild på Malin.
 Söt bild på Liv:) Åh, just det! Det här är när vi ska gå och bowla förresten:)
 Hanna efter att vi lockat hennes hår typ hur länge som helst:)
 Bowlarna! Har jag sagt förresten att jag har gått i ett bowlinglag och hade mitt eget bowlingkot och allt? Det var tider det;P
 Lite resultat (JAAA, jag körde oseriöst, typ upp-och-ner!)
När det är kvällstid och slutartiden på kameran är typ en minut:)

Tack för att du tittar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar