söndag 9 oktober 2011

Höstfärger

Det är den här tiden på året då jag gillar Sverige bäst. När färgerna sprakar överallt och det är precis den där temperaturen som gör att man kan ha på sig så fina cardigans och tröjor och skor:D jag fick bara ett litet ryck och ville säga det här för det är så många (är tyvärr inget undantag själv) som inte uppskattar årstidsväxlingarna. Alla årstider kommer med vacker natur och egenheter.

Är du typen som vill spraka i takt med höstlöven? Här kommer lite tips från topshop.com och i sin tur mig.
 Den här klänningen har samma mönster som den jag köpte men färgerna är lite dystrare på den här. Det gör inget! Det gör den bara höstigare!
 Smaragdgrönt is da shit:)
 En kuvertväska som definitivt står ut bland alla svarta fyrkanter.
 Oxblodsfärgat.
 Här får du med många trendiga höstfärger på samma gång. Har jag inte helt fel så är kjolen trekvarts-lång men det kan säkert bli en maxikjol för mig:P
 Bokstavligt talat matcha hösten? Fiiiint linne!
 übercool klocka! Gillar dock ändå de träiga bättre i ett annat inlägg från idag. Detär väl även det en smaksak.
 Okej, den här kanske inte har så mycket färg men mönstret är vackert (fjädrar) och modellen är finfin!
 Ännu en gång fjädermönster.
 Fin skjortväst
 Nagellack i kulören Smashing Pumpkins. Fiiiiiint! Särskilt på folk med olivhy skulle jag vilja påstå.
 Vinröd väska med guldiga detaljer.
 Poncho när bladen börjar bli brunare.
Så avslutar jag med den här klänningen som har utsökt guldig spets ovanpå svart. Smakfullt!
Hoppas jag har ägnat dig lite inspiration nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar