lördag 22 oktober 2011

Scrapping

Mår fortfarande tvärtemot awesome men hoppas kunna träna osv. nästa vecka.
Jag sitter och håller tummarna för mitt basketlag som spelade match idag, nej vänta, två matcher när jag tänker efter. Jag vet att de förlorade den första men vet ingenting om andra matchen. HOÅOÅOÅOPPAS!
Hanna och jag har tagit sällis (haha, sällskap för er oförstående) idag och hem kom jag och dessa ting:
 Närbilder följer...
 Nycklar som jag ska ha i smycken är det tänkt.
 Självhäftande remsa med snirkliga mönster...
 Små ("sparkling" like Edward Cullen) klistermärken eller vad man nu ska kalla plupparna:)
 Haha, kugghjul!
Tanken är att jag ska använda dessa i halsband/armband.
Allt i inlägget kommer från Panduro.
Men jag tror att en del av det kan köpas på Idé & Hobby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar