söndag 30 oktober 2011

Updated closet.

Jag har ju inte haft tid att säga det förrän nu men jag fick hem lite Topshopgrejs i fredags! Här kommer bilder på plaggen jag fick hem:
 Tisha, passar bra vid Halloween;) Den passar till typ all denim. Mörk som ljus. Fast jag föredrar att ha den instoppad i jeans så att man kan tro att skelettet fortsätter...
 Stickad tröja som växlar i blå, röd och ljus beige/nästan vit.
Jag tänkte köpa en svartvit tröja men kom fram till att den här kan matchas med typ alla jeans och att jag behöver lite färg i garderoben.
Närbild på färgerna...

Och för dig som följer min blogg. Ja, jag har bloggat om dessa plagg förut.
Det kan du läsa om här!

Inte nog med det! Jag var på stan igår och två plagg följde med mig hem. Båda från rut mf. Awesome!
 Rutigt mönstrad skjorta som beblandas väl med jeans i liknande kulörer!
Kofta eller vad man ska kalla den. Har den på mig just nu. Stor krage som kan göras till luva som jag har på bilden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar