torsdag 20 oktober 2011

Topshop news

När jag inte har så mycket att göra vid datorn kollar jag in samma bloggar om och om igen och nu blir jag sur för ingen lägger upp några inlägg just nu. Får väl ta saken i egna händer och visa lite flitigt igenomkollat Topshopmode.
Jag hoppas att några av dessa plagg skänker lite inspiration/köplust (same shit) till dig som läsare.
I vilket fall så är jag sugen på hela skiten!:'S
 JA! Jag tar hål i öronen för dessa örhängen!!

 Jag vet, lite färglöst. Men jag har fått ett gillaryck för stickat som blandar svart och vitt precis såhär!
Jag älskar ju androgyn maskulin stil (därav håret). Därför fascinerades jag av dessa skor som blir feminina ändå genom klacken! Tummen upp!

Den lilla svarta piggas upp så att man inte spelar så himla svennesäkert. Figurnära och fint!

HAHIHOHEHÖ! Vad är det med mig och mustascher? I vilket fall, det här halsbandet kostar typ 50 kr. Det är ju shiiitabra ju!

Färgglatt och uppiggande. 

Me like! Incredible much a lot!

Fortfarande kär i den här. Hopplös förälskelse. Så smärtsamt...

2 kommentarer:

  1. kommer du ihåg den gången vi gick på stan med en mustasch?!?! HAHAHAHAH jag kan inte fatta att vi verkligen gjorde det!!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du får bra betalt av top shop för all reklam du gör! ;-)

    SvaraRadera