måndag 10 oktober 2011

Blob

Hej kära bloggläsare. Ska börja göra mig i ordning för basketträning men tänkte bara berätta lite om vad min mamma köpt lite snabbt.
Såhär ser de ut:
 Små bubblor som liksom expanderar och suger åt sig vatten. Jag vet inte riktigt VAD SJUTTON DE ÄR! Men de ska tydligen hålla exempelvis blommor vid liv längre eftersom de långsamt men säkert ger ifrån sig vattnet de sugit åt sig...
 Mamma tycker att de är asläckra och får för sig att hon ska experimentera med dem och frysa in dem osv... jag tycker mest att dom är läskiga och vågar inte röra dem...
 Vad tycker du?

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte dom var coooola! XP <3

    SvaraRadera
  2. hahahahahahha fidde!! Jag fick precis en bild framför mej...du sitter och sittar på soffan och stirrar på dom med en kudde i armarna och tror att de ska attackera dig när som helst!!

    SvaraRadera