torsdag 20 oktober 2011

while drawing

Asså, jag har tänkt på en sak vad gäller oss som tecknar konstant.
Det är så skönt.
Lärare blir alltid så irriterade när de lutar sig över ens kollegieblock och finner det fyllt av teckningar och "kladd".
Sluta med det! (HAHA, som om någon lärare läser min blogg...)
Jag koncentrerar mig så mycket bättre på vad folk säger om jag ritar medan nån snackar.
Tro inte att jag inte bryr mig. Jag gör det enklare för mig att förstå dig.
 Snabbt ihopslängd med tonade toppar (that's how I like it)

 Eyeshadow
Typiskt mig att rita munnar:) jag gör det typ konstant.
Haha, asså den här bilden började med en massa munnar. Sen kunde jag inte låta bli att lägga på ett ansikte på en av munnarna och voilà...
Textrutan berättar om en skoluppgift vi har i musiken:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar