tisdag 18 oktober 2011

Sketch

Utanför droppar det. Dropp. Dropp. DROPP.
Jag försöker slänga ihop lite utav en CV för kommande sommar/helgjobb.
Idag kom bokbussen till vår söta lilla skola och jag var tvungen att låna om Robinson Crusoe för att jag inte läst ut den trots att det gått typ ett halvår...
DEN ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TRÅKIG!
Har jag uttryckt mig klart?
I så fall kan jag säga tack och hej för dagen:P
Åhjo, skickar med några snabba bilder (och då menar jag snabba)
 10 min max...
 Okej, inte så snabb. En halvtimme kanske. Det var för att döda lite tid på sista lektionen i Falun.
20 min. Gjorde jag i slutet på min keramiklektion en dag:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar