söndag 30 oktober 2011

Leksigt.

I have a confession...
Jag har förstört 8 timmars arbete för pappa som han tar igen just i detta nu... Vi behöver inte gå in på närmare detaljer *skuldkänslor*...

Till ett annat ämne som pappan min ingår i ändå.
Vi var på hockey igår kväll:D
Örebro vann med 4-1 mot Leksand. Det är deras sjätte vinst i rad:o I vilket fall berättade pappa lite om den "leksiga" hejarklacken som med klar stämma sjöng sina sånger genom hela matchen (ihållande, hjälpasch!)
Deras fans är otroligt trogna och sköter sig alltid bra på matcher. Det blir inte bråk trots att de alltid i stor skara är följande anhängare. Trevligt med såna lag tycker jag!
Egentligen tycker väl de flesta (inkl örebroarna) om Leksand. Bara att när man möter varandra i hockey måste man bua lite halvhjärtat åt motståndarna för att stödja hemmalaget så att säga:P

Annars då? I korta drag kan jag säga att min mammas bästa buddy (haha, BFF:D) kom ända från västkusten och hälsade på oss igår. Så färska räkor har vi käkat... mums!

Jag har mycket att säga idag känns det som så vänta dig mer inlägg idag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar