söndag 30 oktober 2011

Get to know me better.

Visste du att...

Jag inte har någon speciell favoritfärg. Jag gillar alla färger men väljer helst bort rosa och blå.

Jag vet inte min egen längd. Men den är någonstans runt 1.62 och 1.65 m.

Mina ögon har växlat färg sedan jag föddes. Från början var det grå men de har blivit brunare...

Jag har en konstig fascination för foundationborstar. De är så jäkla mysiga!

Mina favoritdesigners är bla. Jil Sander, Paul Smith, Dagmar Acne (och många andra svenska designer som jag tycker är otroligt duktiga).

Jag har spelat bowling i ett bowlinglag.

Jag har gått på judo och har orange bälte.

Jag är skitskraj för spindlar. Jag tycker man ska akta sig för allt som har åtta ben och åtta ögon!

Jag när jag var liten var på zoo med min brorsa och hans flickvän och då bar en stor boaorm över mina axlar (kunde knappt stå upp för vikten...)

Om jag fick beställa en resa skulle jag åka tillbaka till London igen.

Mitt favoritnamn på killar dels är Teddy och dels Liam. SÅ SÖTT!

Jag inte har hål i öronen. Dels är jag rädd för att det gör ont och dels är jag inte ens sugen på att ta hål.

Jag en gång gjorde en hel seriebok med en seriefigur jag kallade Gemma.

Jag har konstiga födelsemärken. Två på högra kinden, två på näsan, två på vänstra kinden:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar